Bu Blogda Ara

22 Eylül 2014 Pazartesi

MİM: DAFİN YAPRAĞINDAN

       Sevgili arkadaşım Little butterfly bloğunun sahibesi Sena'nın mimini hemen cevaplıyorum :) Kendisinin bu mimdeki cevapları çok çılgın lütfen benden sonra okuyun yoksa benim cevaplarım çok yavan kalacak yanında :)

1)Canan Tan mı Debbie Macomber mı?
  İkisini de okumadım, ikiside değil yani.


2) Küpe mi kolye mi?
  Kolyesiz belki ama küpesiz çıplak gibi hissediyorum kendimi :D


3) Gelecekteki hedefin nedir?
   Bir an önce emekli olmak :)


4)Bira mı sigara mı?
   Bira...
5)Bloğunun ismi neden bu?
    Betty Boop karakterini kendimi bildim bileli çok severim, ondan esinlendim.


6)Favori makyaj malzemen/malzemelerin?
    Bb kremler bende fazlaca alışkanlık yaptı.


7)Gerçek aşk bana göre....
    Pek romantik aşk kadını değilim ancak senin olduğunu bile bile her dk kaybetme korkusu yaşıyorsan o AŞK'tır benim için.


8)Yabancı dil mi ana dil mi?
    Bu soruyu pek anlamadım ama ne demiş atalarımız bir lisan bir insan iki lisan iki insan :D


9)Kuzey Amerika kıtası mı Güney Amerika kıtası mı?
     Güney olsun bari :Pp


   Benden cevaplar bu kadar, Sena'nın cevapları için tık tık

    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder