Bu Blogda Ara

28 Kasım 2013 Perşembe

LİLA KUTU: KASIM AYINDA NELER VAR?

       Lilakutu'nun her ay satışa sunduğu, içinde çeşitli ürünlerin tam ya da deneme boylarının bulunduğu keşif kutusunu bu ay bende yakalayabildim. Yakalayabildim diyorum çünkü satışa sunulduğu andan itibaren site kilitleniyor ve yaklaşık 1saat içinde tüm keşif kutuları tükeniyor :) 
kasım ayı
     Bakalım Kasım Ayı Lila Kutu'su beni nasıl karşılamış içindekilere birlikte göz atalım ;)



keşif kutusu beautybooop


     İşte beni böyle karşıladı :D Ares benden daha hevesli çıktı sanırım :D


     Bizde gelen kargonun her parçası kullanılır, poşetimizde Ares'e oyuncak oldu :)))

     Bu ay 2.yılını kutlayan LilaKutu farklı bir tasarımla geldi. Koyu füme renginden üzerinde 2.Yıl yazısıyla gelen kutusuna bayıldım ;)
Lilakutu Kasım ayı

       İlk olarak twitter.com/cikolatalazimmi 2.yıla özel pembiş çikolatalarıyla ağzımı tatlandırdım, lezzetliydiler ;) 
beautybooop

      Çekimlere Ares adında koca burunlu bir parazit girdi, çaktırmadan çikolatayı çekmesi çok hoşuma gitti bende sizlerle paylaşmak istedim :)


beautybooop lilakutu

     Lila Kutu Kasım ayı keşif kutusunda toplamda ikisi tam boy olmak üzere 8 parça ürün var. Şu aralar aknelerle savaş yaptığım için Akne karşıtı bir ürün çooook istemiştim ve tam boy bir anti akne losyonu gelmiş çok mutluyum :) Onun dışındakilerde hepsi bakım ürünü. Birkaç makyaj ürünü de olsaydı pek güzel olurdu sanki ;)
    Kasım ayı Lilakutu içerisindeki ürünler, açıklamaları ve fiyatlarını aşağıda inceleyebilirsiniz. Ürünleri kullandıkça yorumlarımı paylaşacağım...

Keşif kutusu içindekiler
     Yeni ürünler keşfetmek isterseniz Lilakutuya buradan üye olup,19 tl ye satın alabilirsiniz. Aralık Ayı Keşif Kutusu 6 Aralık Cuma günü satışta olacak bilginize ;)
lila kutu kasım ayı

     Nice yaşlara www.lilakutu.com ...Siz Kasım Ayı Lila Kutu'yu beğendiniz mi? 

12 yorum:

  1. Ares ne kadar güzel...Çok öpüyorum kendisini...
    sevgilerimle...:)

    http://thebeautyofsakura.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. benim kutum hala gelmedi :-(((

    YanıtlaSil
  3. Canım ya bugün gelir inşallah ;)

    YanıtlaSil
  4. Bende bir gün sahip olabilecek miyim acaba lila kutulara :)

    YanıtlaSil
  5. Arese bayildim o sekerlik ne oyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Teşekkürler canım ah o ne tatlıdır ooo bal baaal <3

      Sil
  6. bu ay alamadık,dediğin gibi site kilitlendi ve açıldığında kalmamıştı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok zor yakaladım sonunda bu ay, inşallah önümüzdeki ay şanslı olursun ;)

      Sil
  7. ben kaçıran kişilerdenim inşallah aralık ayında kapanmadan yetişebilirm, bu ayki kutu harikaymış bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beğendim ama makyaj ürünü bekleyenler için hayal kırıklığı oldu biraz ;) Aralık ayında bol bol renkli kozmetik olur inş ;)

      Sil