Bu Blogda Ara

30 Eylül 2013 Pazartesi

GÜNÜN OJESİ: FLORMAR WET LOOK 06

    Günün ojesi; capcanlı rengi, mükemmel geniş fırçasıyla elimin en sık gittiği Flormar Wet Look serisinin 06 rengi. 
Wet look 06
Flormar Wet Look geniş ve yumuşak fırçası sayesinde tek seferde oje uygulamayı mümkün kılan harika bir oje. Kesinlikle sırf bu sebeple bile tercih edilebilir.

Flormar wet look ojenin uygulama kolaylığı, çabuk kuruması, tek katta yoğun renk vermesi acil durumlarda kurtarıcı ojem olmasını sağladı. 
Flormar


Flormar Wet Look serisinde benim beğenmediğim tek özelliği; üzerine herhangi bir topcoat ürün uygulanmadığında matlaşması. Bunu pek dert etmiyorum çünkü sürdüğüm ojeyi zaten uzun süre kullanmıyorum. Sık oje değiştirmeyenler mutlaka üzerine bir ürün uygulayarak kullanmalı.

Wet Look 06 inceleme

Flormar Wet Look serisinin renk çeşidinin az olması üzücü, yanlış hatırlamıyorsam 7 renk çeşidi olması lazım. Yaz için uygun olan 3 ojesini daha aldım, önümüz kış olduğuna göre bu serinin devamını da alacağım demek oluyor ;)




Flormar Wet Look serisini denediniz mi? Sizin bu serideki favori renginiz hangisi? Yorumlarınızı bekliyorum...

4 yorum:

  1. Gri tonlu bir renk vardı sanırım ondan çok gözüm kaldı benim. Fuşyaları kışın kazanklarla kombinlemeyi çok severim bence kışında kullanabilirsin bu rengi :)

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet açık bir grisi var çok güzel bencede ;) Ben fuşya, mercan tonlarını esmer tene çok yakıştırıyorum onun için yazın bayılana kadar sürüyorum, kışın da nadir olarak kullanılabilir ;) Yorumun için teşekkürler, sevgilerrr...

      Sil
    2. Bayildim seker gibi bir renk

      Sil
    3. Dimi inanılmaz tatlı ;)

      Sil