Bu Blogda Ara

20 Eylül 2013 Cuma

Uppsss MİM MİM :)

     Mim zincirine Ela Göz tarafından eklenip bende bu şirin olaya katıldım :) Kendisine teşekkür ediyorum. Aklıma ilk gelen cevaplarla işte yanıtlarım ;) 

1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?
     Benim mucizelerim genelde hayvan dostlarımla yaşadıklarımdır :) Geçen sene muhabbet kuşum Çiko kaçmıştı ve çok ağlamıştım, birkaç gün sonra eve geldiğimde Çikonun kafesinin üstünde başka bir muhabbet kuşu vardı :))) O da Çikom gibi kaçmıştı anlaşılan açık olan pencereden girip kafese konmuş, çikom dönmedi ama acımı hafifleten başka bir kuş mucize gibi gelmişti...

2- Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
      Aslında o kadar çok şey var kiiiii düşünürken bile aklımı kaçırabilirim :) Onun için bu soruya uzun vadeli bir cevap vererek geçiştireceğim, kendime ait bahçeli bol patili şirin bir ev istiyorummmm :) :Pp

3- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
     Ah kahretsin ki var, tulumları ve şalvar pantalonları çok seviyorum aşırı rahatlar... Beyaz atlet blue jean de en kararsız anlardaki kurtarıcım :)

4- Nefret ettiğiniz huylar veya insanlar?
    Bağırarak konuşan, sinirli, karamsar ve negatif insanlar aman benden uzak dursun, hayatta mutlu olmak için birçok sebep var bence...

5- Sizi en net tanımlayan kelime?
     Tatlı sert :) 

6- Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?
      Tabi ki yine Türkiye!

7- Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?
      Hahaha alışveriiiiiişşşşş tabi ki tek başıma yaptığım en keyifli aktivite ;) 

8- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden '' hayır'' cevabı alırsanız ne yaparsınız?
      Allah korusun şakası bile kötü! Dünyanın sonu değil elbet yenisine sağlık :D 

9- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
      Kaderini yazar kesinlikle...

10-Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime?
       Happy :)

11- İnternette sahip olduğunuz ilk nick name?
       Unique! Oyhh özgüven patlaması yaşadığım teenage yıllarım :D

Sizin sorulara cevaplarınız nasıl olurdu çok merak ediyorum, bloğunuzda paylaşırsanız mutlaka haber verin yada burdan yorum yaparak paylaşın, özellikle 8.soruda çok zorlandım :) Cevaplarınızı bekliyorum...

2 yorum:

  1. Keyifle okudum güzel olmuş başka bir Kuş'un gelmesine çok sevindim mucize gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) O kuş olayını asla unutamam hatta uzun bir süre annemlere siz mi alıp koydunuz dedim kuşcuya gittim sordum ama kendisi gelmiş meğersem :)))

      Sil