Bu Blogda Ara

1 Mayıs 2016 Pazar

MİCROBLADİNG 3D KIL TEKNİĞİ KAŞ KONTÜRÜ

      Herkese merhaba!

      Sizlere bu postta bizzat deneyimlemiş olduğum 3D Microblading Kıl Tekniği Kaş uygulamasından bahsedeceğim.

      Uygulama öncesinde uzun zaman araştırma yaptım ve bana göre en uygun en doğal uygulamanın bu olduğuna karar verdim.

      Kendi kaşlarım çok seyrek, kısa ve açık renk olduğu için her zaman kaşlarımdan ve bakışlarımdan şikayetçiydim.
microblading 3d kıl tekniği       Kaşlar yüz ifadesinde oldukça önemli hatta bilinenden çok daha önemli bence. Sizi yorgun, hasta, mutsuz gösterebileceği gibi aynı zamanda canlı, dinamik ve seksi de gösterebilirler. Sizde o şanslı kaşlara sahip kişilerden değilseniz bu postu dikkatle okuyun belki sizinde aklınıza yatar ne dersiniz?

      Ben genelde postlarımda çok detay veririm hatta kendinizi gitmiş yaptırmış gibi hissedeceğinizden şüphem yok :))) O sebeple sizleri sıkmamak adına 3d microblading kıl tekniği kaş uygulamasını iki ayrı post olarak yayınlayacağım ve sayfanın altına ikinci yazının linkini de vereceğim.


      İlk postta genel olarak sizlere 3D microblading kıl tekniği hakkında edindiğim bilgilerden bahsedeceğim, diğer yazımda ise kendi uygulamamı görsellerle anlatacağım.

      Kıl tekniğinde ince kesik uçlu özel bir kalemle üst derinin altına, kıl kadar ince micro çizgiler çizilerek yapılıyor. Microblading kıl tekniğinin doğal görünmesinin en önemli sebeplerinden biri de bu. Resmen nakış gibi her bir kaş teli tek tek çiziliyor. 

      Kıl tekniği kaş kontüründe kullanılan boyalar organik olduğu için renkte solma, renk değişimi vs yaşanmıyor. Eskiden yaptırılan dövme kaşlar gibi değil kesinlikle! Cilt ve saç renginize uygun ton belirleme yapılıyor yani çok açık tenli dahi olsanız 3d microblading kıl tekniğinde size uygun ton ayarlanıyor. 
beautybooop kaş kontür
      Kalıcılığına gelirsek; 3d microblading kıl tekniği 1-3 yıl arası kalıcılık vadediyor ancak cilt tipiniz burda çok önemli. Aşırı yağlı bir cilt tipiniz varsa kıl tekniği uygulamasının etkisi azalıyor. Kuru ciltlerde ise bu süre uzuyor. Ancak oldu ki daha erken bir sürede kaş kontürünüzde silinme yaşadınız o zaman üzerine rötuş geçebiliyorsunuz böylece dayanma süresini uzatabilirsiniz.

      Uygulama sonrası günlük hayatınıza normal bir şekilde devam edebilirsiniz, planlarınızı iptal etmenize gerek yok :)

       Sadece uygulamadan sonra 3 gün su değmeyecek o sıkıntısı var. O 3 gün boyunca kaşlar biraz daha koyu ve kalın görünüyor çünkü en son üzerine boya sürüp bekletiliyor. Yıkandığınızda o atıklardan temizlenince tam doğal hali oturuyor meraklanmayın ;)

      Kendi uygulamamı; açıkçası farklı bir merkeze danışma gereği duymadan, kalitesine güvendiğim Novar Estetik'te yaptırdım. Uygulama diğer yerlerde farklılık gösterebilir ben kendi tecrübelerimi yansıtıyorum onu da belirtmek isterim :)

      Novar Estetik'te 3 seans şeklinde uygulama yapılıyor, ben henüz ilk seansımı yaptırdım. Detaylarını diğer postta görselleriyle inceleyebilirsiniz.

      Birinci uygulama aslında çok önemli; burada kafanızdaki tüm soru işaretleri gidiyor. Nedeni ise ilk seans deneme gibi oluyor, kavisli mi düz mü, ince mi kalın mı, açık mı koyu mu tüm bu sorularla boğuşma gereği kalmıyor 2.seansta kalıcı olan uygulama yapılıyor ve sabitleniyor. 1. seans 3 haftalık bir alışma ve karar verme süresi aslında.

      3D kıl tekniği seansları çok ağrılı mı diye merak edenleriniz varsa; öncesinde kremle anestezi yapılıyor çok fazla hissetmiyorsunuz. Ama kalemle cırt cırt çizilirken o kötü bir his onu duyuyorsunuz yalan yok :))

      Sonuçları görünce değer mi kesinlikle değer. Her gün kaş boyama derdi yok hiç değilse...

      Şimdi ben ilk seansımı geride bıraktım 3 hafta geçti önümüzdeki günlerde 2. seansım için gideceğim tabi onları da sizlerle paylaşacağım. 
microblading kıl tekniği

      Kıl tekniği hakkında sizlerin merak ettiği ya da değinmeyi unuttuğum bir konu var mı? Sizlerin 3d microblading kıl tekniği veya herhangi bir kaş kontürü tekniği uygulama tecrübeleriniz var mı? Tavsiye edeceğiniz her yorumu merakla bekliyorum. 

      3d Microblading Kıl Tekniği Kaş Kontürü uygulamam ve görsellerim için buraya tık tık yaparak diğer posta geçiş yapabilirsiniz... Gür, sağlıklı, kalın kalın kaşlı günleriniz olsun :)
              Beni sosyal medyada da takip etmek isterseniz;
                  Snapchat: beautybooop
                  İnstagram: beautybooop
                  Facebook: beautyboop
                  Twitter: @Beauty_booop 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder