Bu Blogda Ara

13 Mayıs 2016 Cuma

ANNELER GÜNÜ İNDİRİMLİ ALIŞVERİŞİM: GRATİS, ROSSMANN VE MİGROS

           Herkese merhaba!
       Anneler günü bahane indirimler şahane dedik ve yine alışveriş çılgınlığına atıldık :)

       Kapanın elinde kaldığı alışveriş maceramda payıma düşenleri hemen sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben 4-8 mayıs aralığını hakkını vererek kullandım her gün farklı mağazaya giderek alışverişimi tamamladım. 
anneler günü indirimli alışveriş


blistex


       Migros alışverişim bu şekilde hepsi %50 indirimli ; Gülşah Asetonlarını çok başarılı buluyorum, 1,95 gibi bir fiyata düşmüş kalan tek ürünü aldım:) Nivea göz çevresi aydınlatıcı 26₺ civarına iniyordu, detaylarını ilerleyen günlerde paylaşacağım ama kısaca hafif renk veren, yorgun görüntüyü azaltan nemlendirici bir krem diyelim. 

        Diadermin CC krem 11 ₺ yine ilk defa alıp denediğim bir ürün, temiz içerikli parabensiz vs detaylarını ilerleyen zamanlarda yazacağım, şimdilik biraz daha kullanmam lazım. Veeeee blistexler... En çok sevindiğim ürünler bunlar herhalde. Blistexler ruj altına, tek başına, yaz kış her çantada bulunması gereken dudak bakım ürünlerinden. Özellikle benim gibi hassas dudaklarınız varsa... Her biri 5,75 gibi bir fiyattaydı ki gratiste indirimsiz fiyatı 13 ₺ olması lazım!
anneler günü indirimi beautybooop
        Gratis alışverişim en son güne kaldı, kısa ve öz oldu :) Benri pamuk 2₺, wet n wild Coverall 9,90 ₺ son kalan ürünü yakaladım ve ilk kez deneyeceğim. Renkli kapatıcı/aydınlatıcı ürünleri seviyorum yüzde renk eşitlemesinde kolaylık sağlıyor. Coverall birçok kişi tarafından sevilen bir palet bakalım benim yorumlarım nasıl olacak ;) Vee yine herkesin favorisi olan wet n wild brulee far 4₺, baz olarak yada sadece eyelinerla kullanmak için tercihim.

anneler günü indirimi beautybooop
        Rossmann en büyük alışverişim oldu :) Çok severek aldığım ürünler var içinde; Note gözaltı kapatıcı muhteşem 12,40₺ yine Note ruj 12,40₺, Maybelline fondöten ilk kez kullanacağım, mağazada denediğimde çok sevdim! 17,90 fiyatı. Yine maybelline rimel black drama çok severek kullanıyorum.  Pastel ojelerde ikincisi %50 indirim vardı 4 tane aldım yaz renkleri en sevdiğim :) Aynalar çift taraflı çok hoş tasarımlı 5₺ ve Rival ürünleri dudak kalemi açık fuşya 6,99₺ Mavi eyeliner 6,99 ₺ Daha önce siyahını severek kullanmıştım. Yaz için mavisini denemek istedim...
beautybooop anneler günü indirimi
         Isana pamuk 2,49, Banyo süngerleri 2,50- 3,50₺ çok seviyorum böyle süngerleri köpük köpük :) 1-2 ayda bir değiştirdiğim için stokluyorum bol bol... Diadermin sıkılaştırıcı etkili güneş koruyucu, normalde 48 lira ama belirli bir alışveriş limitinin üstüne 15 ₺ ye geliyordu. Denemek için aldım beğenmezsem annem kullanır :)))) 

         Benim anneler günü alışverişim böyleydi... Daha çok ihtiyaçlara yönelik oldu. Sizler indirimden neler kapabildiniz ;) Tavsiye ve yorumlarınızı bekliyorum...

                                   Beni takip etmek için;

                                  Snapchat: beautybooop
                                  Facebook
                                  İnstagram
                                  Twitter
                                  mail: beautybooop@gmail.com

       

4 yorum:

  1. Blistex benim de favori dudak ürünüm =) Güzel günlerde kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım aynen çok şahaneler değil mi :)

      Sil
  2. Güle güle kullan tatlım.Note kapatıcı ile ilgili yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :) Mağazada denediğimde çok beğendim ama biraz daha kullanayım bakalım :*

      Sil