Bu Blogda Ara

6 Şubat 2014 Perşembe

GÜNÜN OJESİ: AŞKIN RENGİ FLORMAR PASSİONATE DOTS 02

Günün ojesi Flormar Passionate Dots 02 numarası. Koyu kırmızı, mat ve pütürcüklü bir oje bu :)
Flormar oje yorumları beautybooop

Kırmızıyı en çok kış aylarında kullanıyorum. Özellikle mat ve koyu kırmızı ojeler bence bu mevsime çok yakışıyor. 

Flormar Passionate Dots oje
     Yukarıda da belirttiğim gibi Flormar Passionate Dots 02 pütürlü bir oje, ben pütürcüklü demeyi daha çok seviyorum ;) Diğer bir adıyla kum dokulu/pütürlü dokulu oje de diyebiliriz.


Flormar oje inceleme beautybooop
    


       Passionate Dots 02 yoğun renk veren bir oje, tek kat bile sürülebilir. Ben kum görüntüsünü yoğun olarak sevmediğim için çok ince 2 kat geçtim. Daha yoğun pütürlü dokulu görünüm isteyenler 3 kat geçebilir. 

      Kuruması hızlı, ayrıca bozulması da öyle kolay değil ;) Acele zaman ojesi benim için, dokulu olduğundan ufak hataları kapatıyor. Mat bir oje olduğu için ben üzerine dayanıklılığını da artırması açısından top coat uyguladım. 

     Kum görünümlü ojeleri seviyor musunuz? Favori Flormar ojeniz hangisi?Kış aylarında eliniz en çok gittiği renkler neler? yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum...

Flormar Passionate Dots oje

4 yorum:

  1. Pütürcüklü ojeleri bende seviyorum.
    Flormar ojeleri ben genel olarak seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geniş renk skalası olduğu için bende seviyorum ;)

      Sil
  2. flormar ojelerini bende beğenerek kullanıyorum.Özellikle son zamanların trendi olan mat ojeler fovorilerim arasında.İki bıdık kızım da tam bir oje delisi...Tabiki özellikle kırmızı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Beğenmene sevindim canım, kırmızı ojeye karşı koyan hemcinsimi daha görmedim ;)

      Sil