Bu Blogda Ara

20 Ağustos 2013 Salı

GARNİER: KAFEİNLİ GÖZALTI ROLL-ON

     Yüzümüzü yorgun, bitkin hatta olgun gösteren  gözaltı torbalarının oluşmasından hangimiz korkmayız ki? 

Kafeinli gözaltı roll on
     Gözaltı torbalarını gidermek için geliştirilen Garnier Kafeinli Gözaltı Roll-On bilyeli başlığı sayesinde ilgimi çekip aldığım bir üründü. Uzun zamandır da göz çevremi ferahlatıp, rahatlatmak için kullanıyorum. 

     Garnier kafeinli gözaltı roll-on içeriğindeki kafein etkisiyle kan dolaşımını hızlandırarak, yorgunluk belirtilerini ortadan kaldırmayı vadediyor.
 
     Garnier roll-on mucizevi bir ürün değil kabul ediyorum. Ancak ucundaki metal bilyenin verdiği ferahlığı çok seviyorum. Anında göz çevremi rahatlatıp ferahlattığını hissediyorum. 

Garnier gözlaltı roll on inceleme
     Kullanımını sabah-akşam şeklinde uygulayabilirsiniz, ben sadece sabahları kullanıyorum, roll-on başlığıyla göz çevreme dıştan içe doğru sürüp öylece bırakıyorum 2-3 dk içinde kuruyup gerginleştiriyor. Siz ıslak dokusundan hoşlanmazsanız parmaklarınızla masaj yaparak yediredebilirsiniz. Ben öylece kendi haline kurumaya bırakıyorum sanki daha etkili oluyormuş gibi geliyor :)
     
     Elimdeki bittikten sonra yenisini almayacağım çünkü Garnier'ın gözaltı için çıkarmış olduğu BB kremi aldım, yine aynı metal bilyeli roll-on şeklinde! Benim için sırada o var ;)

     Siz Garnier gözaltı roll on larını denediniz mi? Sizin tercihiniz serinin hangi ürünü? 

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef engellediğini söyleyemem ama yorgun görünümü hafifletip ferah bir his yaratıyor.

      Sil