Bu Blogda Ara

13 Ağustos 2013 Salı

PENTİ ALIŞVERİŞİYLE KISA BİR MERHABA

     Penti indirimleri ve kampanyalarıyla müşterilerini oldukça memnun eden bir firma gözümde. Yılın her ayı her mevsimi penti de mutlaka bir kampanyaya denk gelmeniz mümkün. 
Penti alışverişim
   Sezon sonu %70 indirime denk gelmem harika bir sürpriz oldu benim için, inanılmaz ucuza harika parçalar aldım...
 Yaz başında Penti ye uğrayıp 2013 mayo bikini, plaj elbiseleri ve çantalarına bakıp beğendiğim birkaç parçayı satın almıştım. Sezon sonunda %70 e varan indirimini görüp de gitmemek olmazdı herhalde. Pek bir şey kalmamıştır umuduyla içeri dalıp çok güzel parçalar aldım (sezon sonu indirimlerine bayılıyorum). Penti de indirime girmeyen ürün neredeyse yok gibi ve stoklarda sürekli yenileniyormuş belirtmek isterim!

      Penti alışverişimden aldıklarıma bakalım hadi: 
      Penti Degrede Çanta çok şık hasır plaj çantası 39,90 Tl den 19,90 Tl düşünce iki rengini birden aldım, plaj çantası yanında çarşı pazar dolaşırken de kullanabilecek kadar zarif bir çanta kendisi.
Penti hasır çanta

     Penti Monet tunik nasıl oldu da gözümden kaçtı dediğim en içime sinen en beğendiğim parça, 44,90 dan 15 Tl civarıydı sanırım tam fiyatını hatırlamıyorum, altına beyaz bir şort yada dar kesim pantolonla çok uyumlu olur diye düşünüyorum bu otantik penti tuniğin.
Penti sezon sonu
     Vee pentide sezondayken gözüme kestirdiğim ama o ara farklı renklerin beni çekmesiyle aklımda kalan pembe pırıl pırıl bikiniyi takımıyla beraber aldım, yine  Penti nin %70 indirimle epey uygun fiyata geldi, alt siyah üst beyaz bikinilerle de kombin yaparak kullanılabilir. Karıştırarak giymeyi daha çok tercih ediyorum, takım olarakta gayet zarif bence.

     Penti Lolita Şort çok seksiii ve şirin tamda adı üstünde :) Plajda severek kullanacağım bir parça olacak, turkuaz mavisi ve beyazı da vardı ama ben siyahını tercih ettim.
Penti sezon sonu indirimi
Vee toplamda yaklaşık 90 lirayla pentiden benim için güzel ve karlı bu alışverişi tamamlamış oldum. Siz Penti'nin en çok hangi ürünlerini kullanıyorsunuz?
Penti 2013 bikini
Penti Bikini Alışverişi 
Penti plaj şortu

Not: Plaj terlikleri Kuşadası Rodi outletin 3 al 2 öde kampanyasından annem, ablam ve kendim için almış olduklarım onları da fotoğrafa eklemek istedim parmak arası terliklerimiz 7,5 Tl ye gelmiş oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder