Bu Blogda Ara

26 Ağustos 2013 Pazartesi

GÜNÜN OJESİ: FLORMAR 310

     Günün ojesi; yaz mevsimi bitmeden, bronzluğum geçmeden sık sık kullanmaya çalıştığım, ayın ojesi desem bile yeridir; Flormar 310.
310
       Beyaz renk oje özellikle de mat ise dikkatli sürüm istiyor. Ayrıca bronz ve bakımlı elleriniz de varsa kullanmamak büyük hata!
 
Flormar 310

     Flormar'ın yakın tonlarda birçok mat beyaz ojesi var, french için uygun olabilirler ancak tek sürüm için benim size önerim Flormar 310

     Flormar 310'u yumurta beyazı diye tarif ediyorum, tam beyaz yumurta kabuğu renginde ;) Yumuşak, mat, tatlı bir beyaz...

Oje incelemesi     Ben 2 kat uyguluyorum, ince ince 3 katta uygulayabilirsiniz. Sürerken her katın iyice kurumasına dikkat edin yoksa dalgalanmalar olabiliyor. 

     Sizin yaz için favori ojeniz hangisi?

8 yorum:

  1. beyazı seviyorum ama esmer elime yakıştıramıyorum ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde kullandığım tek mat beyaz oje bu ;) Kireç gibi duranları bende hiç yakıştıramıyorum kara kara çıkıyor insanın elleri :D ama bu öyle durmuyor, bir dene derim ;) 1.90 gibi de bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam.

      Sil
  2. Aklımda olsun canım, mat ojeler daha iyi bencede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum ;) Sıkılınca glitter ojelerle üzerinden geçiyorum canım çok hoş oluyor parıltılı parıltılı ;)

      Sil
  3. bronz ellerde şahane durmuş...bende deniycem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım beğenmene sevindim ;) Dene mutlaka...

      Sil