Bu Blogda Ara

15 Ağustos 2013 Perşembe

MAKYAJ BAZI: Nedir? Ne İşe Yarar? Nasıl Kullanılır?

     Herkese merhabalar, 

     Makyaj bazı kullanımına yeni yeni başlamış biri olarak kendimce deneyimlerimi paylaşmak istedim bugün. 

     Makyaj bazı nedir? Ne işe yarar?Makyaj bazı ne için kullanılır? Nasıl kullanılır? Makyajın olmazsa olmazı mıdır? 

     İlk defa makyaj bazı kullanacaksanız yada kullanmayı düşünüyorsanız kısaca bahsetmek istiyorum...

     Makyaj bazı; içeriğindeki silikon sayesinde ince çizgileri, pürüzleri, gözenekleri doldurarak cildi pürüzsüzleştirir ve üzerine uygulanacak olan fondötenin zeminini hazırlar. Üzerine uygulayacağımız ürünlerin kolay dağılımını sağlayarak homojen bir görünüm sağlar.Sonuç olarak ortaya daha net, daha performanslı ve buna bağlı olarak daha dayanıklı bir makyaj çıkartır. 


     Makyaj bazını temizlenmiş cildinize ince bir tabaka halinde sürerek kullanabileceğiniz gibi, eğer çok kuru bir cilde sahipseniz bazın nemlendirme özelliği yetersiz kalırsa altına koruyucu nemlendirici sürerekte uygulayabilirsiniz. Makyaj bazı ne kadar ince sürülürse o kadar iyi olur. 

     Ciddi problemli, pürüzlü bir cilde sahip değilseniz makyaj bazı kullanmanıza gerek olduğunu düşünmüyorum. Ancak benim kullandığım gibi özel günlerde, dışarıda uzun saatler kalacağınız zamanlarda, özellikle yaz aylarında cildinizde parlama da oluyorsa bir tane edinmenizi tavsiye ediyorum. 

     Siz makyaj bazı kullanıyor musunuz? Kullandığınız yada tavsiye edeceğiniz makyaj bazları hangileri? Makyaj bazını gerekli görüyor musunuz? Yorumlarınızı bekliyorum ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder