Bu Blogda Ara

17 Ağustos 2013 Cumartesi

RİMMEL London: Scandaleyes Show Off Maskara

     
Scandaleyes mascara
     Watsons mağazalarında bulabileceğiniz Rimmel markasından aldığım ilk maskara deneyimim Scandaleyes Show Off Mascara oldu. Kate Moss'un makyaj yüzü olduğu firma popülaritesini daha da arttırdı, en azından benim açımdan öyle. 

     Scandaleyes maskaramı aldım, kullandım, bitirdim ve kendimce ürün hakkındaki görüşlerimi artık yorumlamaya hazırım. 

     Rimmel scandaleyes show off maskaranın artı tarafları bence nelerdi;

   -Uç kısmındaki top fırçası kirpiklerime özellikle göz pınarıma yakın olan yerlere kolay uygulamamı sağladı,
   -Düz fırçası yeterli dolgunluk ve hacmi veriyor ( ama fazlası değil),
   -Belki benim için en önemli kısmı akma, bulaşma ya da kuruyarak pul pul dökülme yapmadı,

Kontakt lens kullanan biri olarak pul pul kuruyup dökülerek, gözümün içine kaçan maskaralardan çok çektim çookk!
Show Off maskara

   Show Off Mascara'nın beğenmediğim tarafları;

   -Beni en rezil eden, nefret ettiğim en eksi yönü ürün ambalajı oldu, normal bir şekilde makyaj çantamda taşıdığım ürünün her nasıl oldu hala anlamış değilim tüm yazıları, tüm baskısı elime bulaştı! Bilmiyorum bana mı denk geldi yoksa? Anlamış değilim sadece ürünü peçeteyle falan kullanmak zorunda kaldım bir süre sonra fotoğraflardan da göreceğiniz gibi elime bulaşacak boyası kalmadı!

   -Kirpiklerimi birbirine çok olmasa da yapıştırdı ve ağırlaştırdı, makyajdan sonra kirpiklerimdeki ağırlığı hissedebiliyordum, belki sizin sevdiğiniz bir görüntüdür seyrek kirpikleriniz varsa eğer ama ben bu tarz rimelleri pek sevmiyorum.

     Rimmel London Scandaleyes Show Off maskara deneyimim bende olağanüstü bir izlenim bırakmadığı gibi, ambalajı hariç çokta nefret etmeden, azimle bitirene kadar kullandığım bir ürün oldu.

rimmel scandaleyes beauty boop

     Ürün tanıtımından mı kaynaklı yoksa Kate Moss'dan mı bilemiyorum ama biraz fazla yüksek beklentiyle aldığım bu maskaranın abartı bir özelliği olduğunu düşünmüyorum.

     Tekrar alır mıyım aslaaaaaaa! Show Off maskara şöyleee bir uzak dursun... 
     Rimmel maskaralarına bir şans daha verip yeni bir maskara aldım bile Watsons bayram indiriminden 6,5 liranın hatırına ;) 
Onu da biraz kullandıktan sonra yazısını paylaşacağım eğer ki ambalaj konusunda aynı sorunu yaşarsam Rimmel London korksun artık benden :)))

     Siz Scandaleyes Show Off Mascara'yı denediniz mi? Serinin en beğendiğiniz ürünü hangisi?

2 yorum:

  1. Scandaleyes retro glam öneririm, ambalajda sıkıntı olmuyor.yoğun değil de doğal bir görüntü isterseniz de lash accerelator öneririm, kirpikleri uzatma vaadi var düzenli kullanımda, ve bu vaadi yerine getiriyor gerçekten de !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tavsiyelerin için ;) Şu anda da tam indirimdeyken Retro Glam almalıyım o zaman, yoğun kirpikleri seviyorum :)))

      Sil