Bu Blogda Ara

19 Ağustos 2013 Pazartesi

VİCHY: PURETE THERMALE 3'Ü 1 ARADA TEMİZLEYİCİ

temizleyici
    Uzun zamandır makyaj temizleme rutinimin bir parçası olan Vichy Purete Thermal serisinin 3 ü 1 arada temizleyicisini birde benim yorumlarımla okuyun istedim ;) 

     Makyaj temizleme sütleriyle aslında aram hiç iyi değildir, hep ağır bir kalıntı bıraktıklarını, yeterince temizlemediklerini düşünürüm. Ancak Vichy Purete Thermal temizleyici bildiğimiz makyaj temizleme sütlerinden çok ayrı. 
   

3 ü 1 arada temizleyici
      Elimdeki ürünümü 1 yıla yakın süredir kullandım gayet bereketli. İlk kutumu bitirmeden hemen yenisi 30 liraya eczanemden yedekledim bile :)

     Biraz içeriğinden bahsetmek gerekirse; Purete Thermal temizleyici süt, losyon ve göz makyaj temizleyicisini tek bir üründe birleştiren gayet başarılı bir ürün.

     Hassas ciltlere özel üretilen purete thermal temizleyici, içeriğindeki vichy termal spa suyu sayesinde yatıştırıcı, güçlendirici ve yenileyici etkiye de sahip.

     Süt-jel karışımı bir yapıda olan purete thermal temizleyici; cildi hem temizliyor hemde nazikçe makyajdan arındırıyor. 
Vichy Thermal temizleyici yorumlarım


     Parabensiz ve hipoalerjenik olması benim gibi hassas gözlere sahip olanlar için çok uygun. Kesinlikle yanma yapmıyor. 
Özellikle de kontakt lens kullananlara uygun olması benim için büyük artı. 

     Sütün yumuşaklığı, losyonun tazeleyici özelliğini bir arada bulabileceğiniz bir vichy ürünü. Yağlı kalıntı yerine; temizlenmiş, arınmış,ipeksi ve nemlenmiş bir cilt bırakıyor uygulama sonrasında. 
     
Vichy makyaj temizleyici      Pamuk üzerine döküp güzelce makyajımı silip, cildimi de temizleyip uygulamamı bitiriyorum. Üzerine suyla yıkama ihtiyacı duymuyorum, zaten öyle bir ihtiyaç hissettirmiyor emin olun.

     Vadettiği tüm etkilerin hakkını veren Purete Thermal temizleyici hala favorilerim arasında, eğer denemediyseniz tavsiye ediyorum.


     Serinin diğer ürünlerine göz atmak isterseniz tık tık ;)


     Sizin makyaj temizleme rutininizde hangi ürünler yer alıyor?

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder